Zzz...

Jag är förjävligt trött, gick och la mig alldeles för sent igår... Glömde bort att vi hade idrott idag (vi börjar då klockan 8) så jag trodde att jag hade sovmorgon som vanlig sen vecka, men så va icke fallet. Men nu är jag uppe och har tagit på mig joggingbyxorna, tight och fint. Funderar på vad man ska ha på sig idag, får slänga ihop något och sen gå i sömnen till bussen. Hoppas jag träffar min granne så vi kan sitta bredvid varandra och jag kan sova utan bekymmer! Haha men jag hatar när man råkar somna, sen så väcker någon random person en när man är framme i slussen, pinsaaaamt. Så jag har inte sovit på bussen på ett tag nu, haha.

Vi får höras senare idag när jag kommit hem från sch0000l
HARE KANIN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0