god (?) morgon

Tjaaaaaa,
vaknade runt 05.30 av att jag storgrinade, drömde att Älskling DOG här hemma hos mig. Jag trodde det var så jävla sant och blev så lättad när jag vakande. USCHA för den drömmen :( :( :( Var tvungen att smsa och berätta om min dröm till älskling (han är vaken vid den tiden ja) och han var så gullig tillbaka, love him <3

Anyway så har jag nu kirrat 8 st biljetter till smygpremiären (man får goodiebag, käk och dricka) till sex and the city 2, så jävla gryyymt. Fast biljetterna kostar typ 250 kr men det är okej. Ska gå med mina giiiirls :)

Nu ska jag göra mig i ordning för skolan.
Ikväll blir det träning och plugg.
IMORGON ÄR DET FREDAG = BAAAAABY & GRILLFEST <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0