7/5

Gos morgon
drömde en hemsk dröm inatt igen, fast inte lika hemsk som natten innan. Först så va jag med några kompisar på något, vad ska man säga, ett ställe där de har som marknader, loppisar pus att här fanns det en massa klubbar också. MEn jag typ tappade bort älskling och hans kompisar som skulle ut på en av dessa klubbar, och eftersom att jag bara är 17 år så kommer jag ju inte in. Men jag lyckades ändå koma in på något sätt på dessa olika klubbar, men det var typ INGA där och defenetivt inte Johan och dem... Sen efter det skulle jag och Johan åka till en av Andreas kompisar på någon födelsedagsfest, och johan bodde typ i ett hur som såg ut som farfars fast det låg vid vattnet någon annanstans. Sen under denna fest hände det olika saker som var spöklika. Saker försvann, mäniskor försvann och kom tillbaka. ANDRA människor kom dit som inte ens skulle vara där och påstods sig vara några av dessa människor som redan var där. Och såklart försvann Johan tillslut, och jag fick paaaaanik!!! Han hade tydligen varit ensam i köket och jag som var så rädd (och toplesss :S) sprang oh gömde mig hos de andra. Det sjuka är att jag har drömt detta förut, alltså om den där festen och att Johan försvann, eller det kändes så när jag insåg att han var borta igen. Jag fick panik och sa till mig själv I DRÖMMEN att jag skulle vakna (jag kan göra sånt, cooolt)! Sen vaknade jag och var ännu en gång LÄTTAD.
Wiiiiiierda drömmar hatar jaaaaag...
Aja men ikväll får jag äntligen träffa snuttis :) Det blir lite grillkväll hos Robin vilkt ska bli kuuuul! :D
Nu ska jag äta frullebulle och fixa i ordning mig!
Slänger upp en bild på dagens outfit senare! :)
PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0