5 maj

God morgon!

MIn natt har varit lite wierd, tog in Loke (my cat) till mitt sovrum när jag skulle gå och lägga mig. Han ska alltid lägga sig typ vid halsen eller ansiktet for some reason, haha men det får han icke göra. Men i alla fall så vakande jag typ runt 2-3 kanske av att han står vid dörren och mjaoar, så jag släpper ut honom och går till sängs igen. Runt 4 tiden vakande jag till igen av att Loke står utanför dörren och mjaoar, så jag öppnar så Loke kan komma in igen. Men han går inte in, och han mjaoar som bara den. Så jag tänkte att han kanske ville ha mat, så jag går mot trappan för att se om han hänger med, men det gör han inte. Utan han går mot byrån som står bredvid min dörr, sen så kryper han under den och börjar äta på något låter det som. Så kattfan har tagit in en mus eller liknande och tog upp den för att visa mig, 4 på morgonen... nej tack Loke.

Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på Sjukhuset, äääääälska det!
Ska gå och fixa i ordning mig om en pyttestund, ska dra typ 11.15 och ska hinna äta lunch innan det :)

Hörs om en stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0