27/5

Heeeeej

Vet att jag varit dålig på att uppdatera idag men har inte varit hemma fören typ nu...
Dagen brjade med företagsekonomi b i 2 timmar, och då åt vi scones som vår lärare Lina bakat åt oss :) Blev dock lite tvist när vi skulle bestämma vilken film vi skulle se, haha. Efter vi hade slutat åkte jag och Carro till Tyresö för att sola lite, blev bara 20 min men i alla fall.  Sen drog vi hem till Carro för att slinga hennes hår blont, blev supersnyggt :D
Imorgon kommer älskling hit och vi ska mysa lite :) Sen blir det jobb på lördagen till 14.00 och direkt efter det bär det av till Knivsta för att fira Jessica som fyllt 18 :)
Nu sitter jag och tittar på Kniven mot strupen och äter toast och dricker cola... oups (A)

Köpte den tröjan idag och ett par armbadn som är assnygga :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0