20 maj

God morgon!

Skolen skiner idag också och det är varmt och skönt! Jag lackar på att man går sent denna vecka, för jag hinner förfan inte sola..!
Idag är det bara 5 dagar kvar tills lönen kommer!!! LÄNGTAR! Ska lägga undan en del till resan och resten ska jag använda fritt! :) (viljet betyder SHOPPA!!!) Majlönen som jag får i juni kommer vara feeet så största delen av den går dirr till resan! Snart kommer sommarschemat upp också vilket blir najs, så man vet när man är ledig och kan planera in saker, haha. Dock kommer jag vara blekast eftersom att jag inte kommer ha lika mycjet tid att sola som andra har... men men cash is king.

Såhär kommer min sommar se ut som det är just nu





Nu tänka jag plugga lite innan skolan och göra mig i ordning!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0