18/5

god morgon!

Ska snart åka härifrån Knivsta till skolan där matte väntar hela dagen, SUUUUUUUUUUUUUUG. Uscha det finns inget värre än mattteeee... PLus att det SÅKLART ska vara skitvarmt och soligt ute när jag går sent i skolan, så att sola kan man ju bara fetglömma.

Varje gång jag sover här hos Johan på en vardag så får jag hjärtattack varje morgon! Hans förbannade jävla alarmSIGNALER (!) ringer kanske 20 ggr på en morgon känns det som, och de spelar fan inte lågt. Så jag typ får slå till Johan så han stänger av skiten innan jag får hybris..!

Men nu ska jag fixa i ordning det sista här i Johans rum sen bär det av mot tåget.
Hörs senare, puuuuuuuuuuss

Mina och älsklings händer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0