1 maj

NU ligger man i sängen hos baby och äter upp gårdagens godis. Gårdagen började bra men blev liiite sämre mot slutet. Jag och baby kom in till uppsala runt 16.00 och gick till Ekonomikumparken där Jessica och hela det gänget väntade. Haha tror att jag ALDRIG sett så många fulla människor på en och samma plats, fifan asså :D Det va asskönt att sitta i solen och bara chilla med en cider. Kanske en timme senare drog vi till donken för att äta, och då drog Johan hem, tråkig som han är... Han skulle jobba idag. Efter donkenbesöket började allt fucka upp. Ingen visste vart vi skullle och det var bara kaos. Så efter mycket om och men så drog jag hem runt 21.30 till baby och tittade på film i ca 20 min innnan jag slocknade :P

Nej men nästa helg så kör vi på igen! Då blire grillfest hos Robin! :D
Hoppas ni hade en bra valborg iaf, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0