skiiiii

Nu har jag åkt snowboard hela dan, eller ah tills jag bröt ihop. Jag har åkt i funparken hela tiden, och det gick bra fram tills efter lunch. Då stupade jag på kicken till hoppet, fick ett felskär och föll rakt framlänges och slog i knäna. Då gav jag upp och åkte ner och surade vid vårt lilla fikaställe i snön. Tror att allt jag kände kom ut då, så jag hann typ 7-8 åk innan lunch och 1 efter. Kul dag... Men det spelar ändå ingen roll eftersom att helgen ändå är förstörd. Har ingen lust att åka imorgon. Vill bara ligga hemma och gräva ner mig och försvinna. Allt känns så meningslöst ändå. Fattar inte ens att jag orkar.

Nu ska jag se en film jag redan sett 2 gånger igår men jag orkar inte byta film för jag bryr mig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0