mysa mys

Hej hej,

Idag har jag gjort en massa. Först vare innebandy match klockan 08.45 på morgonen, och sen vare mys med baby tills han åkte hem... så nu sitter jag här och ska tröst äta lite godis opch kolla på new moon i min säng alldeles ensam, surt.

Haha kan berätta att igår kväll så var jag och älskis ensamma hemma, och vi skulle passa alfons the dog. Vi åt hamburgare och cupcakes, finns fortfarande kvar om någon vill smaka för det är fan ingen här hemma som orkar dem. Men i alla fall så fick baby 2 presenter, en från mamma och pappa (bensincheckar) och en tröja från emilio av mig som han hade önskat sig :) Och Alfons, den s.k. "Vakthunden" följde efter oss vart vi en gick, haha inte mycket till vakthund där inte. När jag och Johan skulle gå och sova runt 1 tiden så gick vi upp och la oss i mitt rum på övervåningen, och tror ni inte att man hörde en liten ynklig hund sitta och gnälla så hjälplöst? Så Alfonsi fick komma upp och lägga sig i mitt rum med oss, ett tag var han uppe i sängen men det fanns itne så mycket plats om vi säger så, haha. Han är bara 7 månader men väger ändå hela 40 kg, haha fatta när han är fullvuxen... Men sen la han sig nedanför sängen och sov en liten stund. Efter typ 20 min kommer andrea och michel hem och då började alfons skälla (och det är inget löljligt chihauhau skall om ni tror det) så jag och johan vaknar till med ett ryck och typ har ghärtklappning. Men då fick Andrea ta ner Alfons så han fick sova med dem. Slutet gott allting gott :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och mysa ordentligt med godis och New moon :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0