läskigt

God morgon,
"försov" mig igen, fast inte på de sätt att jag kommer försent eller något utan jag skulle gått upp halv 8-8 tiden, men vakande klockan 9... Haha och vilken hemsk dröm jag hade! Drömde typ att hela min klass var på klassresa en vecka i typ Egypten, och jag ville ju såklart sola och bli brun tills jag kommit hem men när vi väl fick chansen så typ frågade jag min lärare vart solkrämen va, för jag ville ju nte bli röd som en räka men hon typ bara ignorera mig. När jag väl gav upp och skulle gå ut och sola så var det typ 10 min kvar innan vi skulle åka hem till Sverige, så jag hann inte sola då! Asså jag avr liiiiiite brun men fan ingenting utöver det vanliga! HAha så jävla hemsk dröm tycker jag :(

Fan i Cypern ska jag sola järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0