sjuk morgon

bokstavligen. ligger och snörvlar i sängen som bara den... drömde 2 st drömmar inatt också, första inte så trevlig dock. Drömde att min kära vän micke dog och alla bara gick och grät, inte okej marty... Drömmen efter hade gt med jobbet att göra, men jag minns att precis innan jag vakande av johans telefon så skulle jag äta kakor. Så när jag vakande va jag sugen på kakor, vilket johan måste nu fixa till mig, BRAVO!

nu ska vi masa oss upp och äta ngt gott. tror det hette frukost? aja skit samma. SOLEN SKINER OCH DET ÄR VARMT SOM SATAN så där ska jag spendera tiden innan jobbet utomhus. kommer inte skriva ngt mer inna jobbet, så efter 22.00 kan ni nog hitta ngt här

c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0