överlycklig

Har precis kommit hem från stan, hade en mycket trevlig pratstund med mina små älsklingskvinnor! jag och Malin låg först på en filt i kungsan och mös, och helt plötsligt dyker det upp en jävla pundartyp och säger "vet ni va den billigaste huvudrätten på operakällaren kostar?" varav malin svarar nej (och jag ligger och asgarvar på filten) och han säger "425 spänn!". Malin svarar mycket ointresserad och jag ligger i tårar på filten, haha. Till slut gick han, men nu vet vi priserna på både maten och efterrätten på operakällarens meny! Good to know... nat.
Efter en stund kommer precious alexandra och joinar oss en kort stund på filten innan vi bestämmer oss för att fluncha (fika/luncha). klockan började bli mer fika än lunch, men vi hade ej ätit... Så vi traskade mot stureplan (fint skare va) i jakten på ett flunch-ställe. Helt plötsligt hör vi hur en tjej skriker bakom oss när vi går på gatan, och vem står inte där om inte Julia Blomqvist från klassen. Hahaha hon är allt för go hon.
Vi bestämde oss för att det perfekta flunchställe va Vapiano där vi avnjöt en pasta carbonara och en massa tjejtjatter :)

Fick en överraskning nu när jag kom hem. Andreas ena macbook dator som hon fått av skolan använder hon ju bara för skolarbete, och nu när det inte är skola så får jag låna den :D Så nu kan jag uppdatera mycket mycket mer :D LOVE IT!

Titta så kul man kan ha! :O






dräggig värre dock, aja hörs senare! :)
PUSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0