ny dag

god morgon!

idag blir det jobb 09.35-14.00, skönt att få komma tillbaka måste jag säga! Har typ vänt på en massa dygn och varit allmänt förvirrad allt för länge nu, så det ska bli skönt med lite struktur i vardagen nu.
För tillfället ligger det 3 st pojkar här på min övervåning och sussar sönder, hade en lite therese också men hon försvann för en stund sen, hon skulle tillbaka till hennes vardag vilket också är jobb.
När jag kommer hem måste jag städa/röjja väggar och golv. MIn tvättkorg börjar också bli ganska överfull... ååååååh den är så jobbig...
aja måste nog väcka grapparna nu lite, så de inte får värsta panikväckningen 3 min innan bussen går... haha

vi hörs senare!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0