next morning

tjo tjo tjo

Gick aldrig och la mig igår, pigg som satan va jag. Alla andra låg däckade runt 4 but I was standing strong. Gick och kollade på sex and the city, igen, haha.
Vet inte varför jag är så seg på att blogga, har liksom all tid i världen. Vet inte vad jag håller på med, känner inte igen mig själv..!
Men om vi går tillbaka till igår, jag, therese, micke och kevin spenderade kvällen hos mig fast nere vid vattnet. Vi skulle fiska/grilla. Om vi sammanfattar det hela lite snabbt så blev det såhär:

- Endast EN fisk på hela kvällen, och det va en liten aborre som hade svalt kroke så den va vi tvungen att avliva...
- Vi orkade inte vänta på att det skulle bli glödande kol i grillen så va la på alla korvar när det brann som mest. Fin bränd yte med en rå och lummen mitten, nice... De korvar vi inte orkade äta åkte ner i sjön till fiskarna, haha.


Aja emn nu ska jag slänga i mig en billys innan jag drar in til, stn för att fika lite med my malin darlin'.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0