marty säger

NÄr jag ligger och solar så lyssnar jag på min ipod, men det är inte musik som spelas i mina öronutan något som heter sommar i P1! Kanske världens bästa grej att lyssna på? Du ligger liksom och lyssnar på en kändis som pratar om något de varit med om elelr liknande i ca 40-60 min per program. Tiden bara flyger förbi och man tröttnar aldrig! Min favorit "sommar i p1" är med Morgan Alling, jävlar i helvete va bra han är! REKOMENDERAS STARKT!

För att hitta dessa program så går du in på www.sr.se, kollar efter ett program som heter sommar i p1, sen trycker du på "poddradio" och sen är det bara att välja och vraka, du högerklickar bara på de program ni vill höra och sen sparar det :)

NU ska jag äta lite pizza och en fortsätta sola :D
HEPPÅRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0