fett me porr

god morgon!
Sovit bra? Det har jag i alla fall! Vakande nyss och jag känner att förkylningen håller på att försvinna, lovely :)
Ska lägga mig ute i solen och steka lite graaann (eller snarare mycket). Så det är väl vad jag ska pyssla med idag, sol, vind och iste är det bästa som jag vet, men det är på cola jag tänker i hemlighet. haha jag har inget liv

MÅste bara visa ett sms jag hade fått i morse av malin!

"Hej MALIN. Vi har brist på din blodgrupp, kan du hjälpa oss på blodcentralen i Skanstull?
Tack Blodcentralen"


hahaaha stackars maluttan...

NU BLIRE PORR! Haha nej då
den lilla bränna jag har...


jajaj men vi höres senare för nu kommer städaren upp och ska städa lite, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0