sunny side up

Va vaken till halv 5 igår, och nu sitter man här efter 2 timmars sömn helt pigg och utvilad, haha.
Vet inte om det är någon idé att ens somna om, ska ändå upp om 2 timmar och börja fixa i ordning här hemma. Får ju lite badbesök idag :) Tess ska jobba tilll typ halv 12 sen kommer hon tillbaka till moi, och det blir det sola och bada HELA DAGEN! LOVE IIIIIIIIIIIIIIIIT. Tess min lila sötnos som försöker muntra upp mig på sitt eget sätt <3
Får se om det blir en tripp med båten också, runt bryggan kanske hahaaaa...

Är väldigt hungrig för tillfället, vet inte om jag pallar röra mig ur sängen för mat... wierd

aja låt inte mig förstöra eran dag idag, l0v3 ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0