zeeegt

har fortfarande inte orkat pallra mig ur sängen efter en och en halv timme. För jag är allmänt jävla arg på livet. Måste allt vara såhär? Måste ALLA göra det så jävla svårt? Jag vet att det blir vad man gör det till, men när det ändå inte funkar så spelar det väl ingen roll längre. GAAAHSHIGTDS!!! Får inte träffa älskling idag heller, när jag behöver hans kramar och pussar som mest... Nej för livet ska ju suga lite extra hårt för mig! VILL BARA ATT SKOLAN SKA TA SLUT. Igår började allt detta hända, och jag orkar fan inte med en dag till om det ska vara såhär. Vill bara gräva ner mig till skolan är slut. Helvetet på jorden är vad det e.

OCH FAN VAD JAG HATAR DENNA DATOR SOM DET INTE ENS GÅR ATT SKRIVA PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0