SORRY

Blogg.se har fuckat varje gång jag ska göra något... GRR!!!
Men nu  får jag försöka ta igen här i veckan istället.


Har redan börjat planera lite inför helgen som kommer, är fett taggad på att bowla och käka ute på fredag med Älskling och Robin men vi får se hur det blir med det. Sen på lördag tänker jag och sötnos fira en liten alla <3 dag i förtid, för vi har båda match på söndag så då hinns det inte. Men vi har planerat bara att stanna hemma hela kvällen nerbäddade i sängen med allt gott man kan tänka sig! Typ läsk, chips t.o.m. middag på sängen, haha och kolla på en massa bra filmer! :) Så lata är vi, haha.

Nu ska jag röja klart i rummet mitt, har bäddat så fint med mitt nya påslakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0