I'm alive

ska berätta kortfattat om helgen:

Lördag: Hade match men jag och Nattis kunde itne ta oss dit pga vädret så vi kunde inte vara med. Johan får besked av sin tränare klockan halv 4 att han ska spela match i Uppsala, så då är vi tvugna att åka dit. Tåget är inställt, vi käkar lt epå centralen och tar nästa tåg. Johans päron hämtar upp oss vid Knivsta station och vi åker dirr till matchen och är där 20 min före matchstart. Johans lag vinner och Johan räddar 30 skott och släppte in 2, duktig han kan vara älsklingen min. Åker därifrån 10 över 8 och skyndar hem till melodifestivalen där vi hinner se 3 bidrag. Timotej var ju ett jävla skämt. Liksom en nya version av A-teens eller Bubbles, liksom komigen? Darin är söt så han är bra! Efter det kollade vi på en Beckfilm som redan hade börjat, sen blev det freestyle hopp på os och efter det blev det sussa kudden.

Söndag: Vi åker in till Ikeaområdet där i Uppsala för att kolla om det finns några bar snowboards till Johan, men de har bara 2 butiker, Intersport som hade typ 2 brädor som sög och Stadium som knappt hade några längder kvar. Och vi kunde inte komma därifrån för vi hade fått skjuts av johans päron som skulle åka och handla. Så vi gick till ikea och åt, i alla fall jag och en bar det hem. Vi kollade på en wallander och sen blev klockan halv 7 och jag drog hem. Kom hem runt halv 10 pga förseningar på pendeln.

Imorgon kanske det inte ska gå några bussar (HOPPAS) så då får man väl bli hemma.
Nu ska jag sussa, puuuuuuuuuuuuuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0