fuck

Jag har fått pappas gamla bärbara dator och den funkade typ i början, sen funkade inte internet och då skulle pappa fixa den igen. Så nu har han kört in Linux istället för Windows, och det är helt annorlunda. Det är inte dåligt eller något förutom att jag inte fattar ett smack i princip och att det finns typ INGA program till det...! Liksom ingen MSN, voddler, limewire, utorrent eller liknande. Jag blir GALEN! Måste fråga pappa om han fan inte kan fix tillbaka windows bara för att se om det funkar, för detta går ju inte...

plus att om man skulle klicka på något och det inte går på datorn, istället för ett litet pling som det låter i windows så kommer ljudet av en fucking bongotrumma upp och skrämemr ihjäl en!!! Fan jag blev så arg att jag råkade ha loss bokstaven Q från tangetbordet...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0