fetfredagen?

Hellu!

Sitter här hemma och käkar semla, på en fredag, hujedamig...
Kom hem från gymmet för ca 40 min sen, kan ju inte påstå att jag tränat ihjäl mig dirr... haha.
Kom typ 50 min försent, fast vi åkte i tid hemifrån konstigt nog. Det var lite bilköer på motorvägen där det var en bil som snurrat lite. Sen hade de stängt av södra länken (en vääääldigt lång tunnel i stockholm som går mot e4:an) av någon smart anledning som ingen förstår? Så det vart ju totalstopp vid nacka forum fram till henriksdal... Sen la värmen av i bilen så kallt blev det medans vi stod still. Var tvungen att doppa fötterna i en hink med vatten som stått i bastun för att få tillbaka blodet i dem, helt vita var mina tår. Folk trodde att jag hade fått värsta frysningsskadan, haha men så här har det vart hela vintern och jag vet att mina fötter blir normala igen efter uppvärmning.

På vägen hem från nautilus så åte jag och Carro till gullmars och där skulle vi skiljas åt. Sprang ner till tunnelbanan som stod inne och det va SMOCKAT med folk (det hade vart en massa inställda tåg) och jag säger som Soran Ismail när han åkt med en fullsmockad tunnelbana "Om jag hade varit tjej så hade jag blivit gravid"... Hahaha så mycket folk vare.

Köpte med lite donken käk för att äta på bussen på vägen hem, trodde jag... Tänkte att det brukar ju aldrig åka mycket folk runt lunch, men oj så jävla fel man kan ha. Det var ovnaligt myckt folk så jag vågade ju inte sitta och lukta cheeseburgare. Näepp så ätandet fick vänta tills jag kommmit hem, och då va väl pommesarna och hamburgaren sisådär goda om vi säger så...

Men nu ska jag fixa i ordning lite shit innan jag ska tillbaka in till stan för att möta upp älskis för att sen dra och bowla med amanda och linnea :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0