back on track

Jag kom 2:a denna gång på bowlingen, inte illa! Vi höll på att missa bussen hem från stan när vi va klara. Stod i henriksdal och väntade så kom det en buss som det stod "Ej i trafik" på, så vi sket ju i den. Men helt plötsligt så ser jag att den står inne på hållplatsen och arr det sitter folk på bussen, så vi springer fram och frågar om det var vår buss då, och visst var det de! Jävla tur asså, han fan inte pallat att stå och vänta i 30 min till ute i kylan... När vi kom hem käkade vi hemgjort pizza och efter det blev det solsidan och "Prinsessa" (igen) för fulla muggar! Linnea och Amanda drog för 10 min sen, sista bussen gick nu annars går nästa 07.17, haha det är jobbigt att bo ute på landet.

NU blir det mys med älsklingen framfram TV:n :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0