7/3

Hellu!

Är nu hemma från helgen i Dalarna, har inte kunnat uppdatera eftersom att det itne finns något internet up there... Men kan berätta att vi åkt snowboard igår, och Johan & Miche åkte det för första gången! Älskling var jätteduktig :D han kan typ åka själv, fast lite vingel är det ju fortfarande emn det försvinner nog inom kort! jag tror att Johan gillade det väldigt mycket eftersom att han nu redan kollat ut en snowboard han vill köpa, haha. Träffade ju Alexandra också i Romme, så vi åkte runt tillsammans på våra brädor och letade efter våra lärare som också skulle vara där just denna dag, och några hittade vi allt, hihihihi...

Nu sitter jag här med träningsvärk i mina skuldror, det gör ont må ni tro. Men mamma kom just upp med ett påslakan och överkast från HM home som jag velat ha, då blir man gla måni tro! :)

(det rosa överkastet och det rosamönstrade täcket är nu mitt!)




Och nu någongång i Februari kommer detta påslakan jag fått i julklapp! :)
Mitt rum kommer bli så vajjert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0