3 Februari

Haha efter att jag käkat min lunch totaldäckade jag i min säng och vaknade klockan 17.20... Då fick jag huvudvärk och jäääävligt ont i magen så nu kunde jag itne åka och träna innebandy :( Dumma huvud och mage! Men nu har jag börjat packa inför Dalarna och romme imorgon, haha och fick reda på i skolan idag att min älskade masunge Alexandra också ska till Romme på lördag, vilket 30 st lärare från min skola också skulle göra... Haha tänk om man skulle köra på matteläraren typ, "eeeeh oj förlåt Camilla... såg dig typ inte liksom..." hihihihohoh nej.

Ska städa upp lite och packa klart nu!
Saknar min lilla sötplutt, vill bara ligga och krama om honom <3




BTW, lyssna på denna duktiga tjej vid namn Rebecca Laakso på denna sida, hon är ortsvinnare för Uppsala så lyssna!
(sänk volymen innan när ni klickat på länken annars kommer ni få en hjärtattack vill jag lova, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0