10 Februari

God morgon!

Ligger i sängen och käkar frulle, samtidigt kollar jag på "Kniven mot strupen", haha.
Skolan börjar halv 1, så kan chilla galet här en stund i sängen.
Btw så drömde jag värsta hemska drömmen inatt, haha. Typ att jag avr här hemma, och så var min familj, johan och en annan familj här samtidigt. Sen så skulle jag, mamma, Andrea och Kelly åka till Dalarna eller något, men innan vi åkte så skulle jag bara gå in i 10 min för att säga hej då, kissa och sätta på mig mjukisar. Men när jag kommer ut igen så har de åkt, och få fan va sur jag blev! Jag ringde till mamma och gråt/skrek och han typ brydde sig inte så mycket, hahaha hemskt va det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0