1 Februari

Tjo!

Har precis kommit hem från skolan, så skööönt att få sluta tidigare! Missade i alla fall bussen med 3 min, så jag drog till nacka forum och hann gå där i ca 8 min. Köpte lite doftljus på Lagerhouse med whipped Vanilla doft, så NU BLIR MAMMA ALLT GLAD MÅ NI TRO... Hehe hon som älskar söta dofter, haha saik. HAde inge större flyt nu när jag kom hem, först låg det ett brev från HM där det står att ett påsklakan jag beställt från HM home har dessvärre blivit restnoterat (say whaaat?) så därför kommer det dröja ännu längre innan jag får det... Skulle ha fått det vecka 6 (fick det i julklapp, ha ha) men nu får vi ser när det blir. Sen när jag väl kommit innanför dörren och ska larma av så slår jag en siffra för mycket och fuckar upp hela larmet som börjar tjuta högt högt. Stänger av det och en sekund senare ringer de från securitas dirr. OFLYT AZZÅH.

Ska plocka ur diskmaskinen och sedan äta lite tårtrester från igår och sno Andreas dator och kolla på någon film via voddler, hehe det gäller att passa på här i livet för JAHA ÄR DET BARA JAAAG SOM HAR EN SATIONÄR DATOR I DETTA HUSHÅLL...!

Pussalainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0