valborg?

Vad händer då? Sitter här med massa frågetecken... VAD SKA ALLA GÖRA LIKSOM? Haha att det alltid ska vara så svårt när det gäller att planera sådana här saker... Men jag tror och hoppas på Uppsala, skulle vara naaaaaajs.

Provar ut lite kläder som man kan tänkas att ha på sig, tänkte köpa ett par skor från HM på fredag! Vill slinga håret också, har velat det ett bra tag nu... men vet inte om jag ska göra det själv eller hur frissan. Hur fel kan det bli om man gör själv egentligen? Det är bara att raka av skiten om man misslyckas, haha.

Ska prova ut lite kläder nu, öva att gå i mina klackar lite. Haha drömde inatt att jag hade på mig mina nyaste skor och att jag gick runt på stan och ramlade hela tiden! Jättestörande känsla faktiskt... När jag är klar med klackövningen ska jag fortsätta på Rättskunskapen, ska vara inne på söndag men lika bra att få skiten gjoooord.

HÖRS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0