torsdag- check!

imorgon är det äntligen fredag :) Det blir ganska chill för vi har gått sen vecka hela veckan och imorgon kommer vi börja 8.00 och skriva nationella i svenska. I 5 timmar får man skriva sen är dagen över :D Har laddat upp med kycklingsallad, cola och choklad, så det kommer bli naaaaajs :) Efter det blire shopping i Kista galleria med Älskling, myyyyyysigt väärrreee <3

Idag på träning så testade jag min klubba för första gången, SATAN va hårt jag kan skjuta med den! :D
Längtar till Faluncupen nu, fast det är dåligt att jag missar en massa saker som en fest, jobb och mammas födelsedag :( Väääärför just dessa dagar undrar man...

Aja men nu ska jag fixa i ordning mig för sängen :)
Hare bra, puss puss puiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0