men tjaaa fan

är hemma nu från Malinpalin, blev lite gal1 igår. Först var det bara jag och Main, sen kom alexandra och sist kom Emmy. Vi kollade på en film som hette "I love you Beth Cooper", typ världens sämsta film ever? HELT meningslös. Efter det blev det systrar i jeans, haha alltid lika kul att se. Jag däckade av trötthet runt 12 tiden, vaknade runt 3 och då har Emmy åkt till sin pojkvän, Alex ovh Malin satt på golvet med malins dator och tittade på något som inte får nämnas på bloggen, haha sick basterds they are. Jag däckade igen med kläderna på i malins säng, helt ensam för malin och alex sov i malins systers rum. Vaknade runt 10 tiden av att malin kommer in och säger att vi måste gå till bussen om en 15 min, så det va bara att packa ihop och borsta tänderna. Vi åt bulllar från pressbyrån till frulle innan vi åkte med pendeln.

Hoppades på att ett paket från nelly.com skulle ligga i brevlådan, men icke sa nicke... Kommer imorgon då.
Detta är klänning btw som jag beställde hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0