god morning

just för tillfället sitter jag och äter frulle, cheerios och vaniljyoghurt är goda grejer. Men jag ahr fett med problem med vad jag ska dricka på morgonen! Vill inte dricka oboy (för mycket socker), Apelsinjuice (smakar blääääää) eller TE (bara usch). Så det blir ett glas med vatten, yes (y)
Innan jag gick och la mig igår så satt jag och kollade på de sista avsnitten v sex & the city säsong 6, och jag TOKGRINADE. Fan inte minns jag att jag gjort det när jag sett avsnitten förr? aja, men det avr mysigt i alla fall.
Efter frukosten ska jag klä på mig och bege mig in till stan för att kolla på en innebandyklubbaaaaa (!!!) och sen göra en synundersökning för körkort om jag ahr lite tid över innan jag börjar (13.45).

Jag kör på lockigt hår idag! Vakande upp med så söta lockar attt jag inte kunde mörda dem med plattången :)

En liten frullebild ozzååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0