13 april

Tjaaaa

idag har varit en heldag verkligen. Först vare skola  (vanliga lektioner och sådan shit) sen vare idrott och då skulle vi gå runt i gamla stan och leta efter kultursaker, ungefär som en tipspromenad. Innan vi skulle samlas så gick jag, carro, felicia och david till davids mammas glassbar/café i gamla stan. Vi fick gratis glasss!!! Så jävla snällt och gott :) När skolan avr slut blev det bio med Micke och Carro som hoppade på, vi såg då kick ass som avr fanemej GRYM! Sjukt bra film asså, både rolig, sorglig och actionfylld. Vill se den igen på fredag när jag och baby ska på bio, hiihihihi. Innan bion började visade de trailern från nästa twilight filmen "Eclipse", och jag fan fick orgasm bara av att se den, längtar som fan tills den visas!!!

anyway, nu kommer det lite bilder från idag! :)
Observera hur jääävla vacker gamla stan är, känns fan som om vi gick på gatorna i Rom eller ngt!


Felle & Carro 
 

Felle & Carro i gamla staaaan


Fellelicious i glassbaren


En smexig vakt utanför slottet, haha jävla turister vi är...


Me & David in action



Carro & Feelleeee



Trosor jag köpte åt mig själv, haha nej då men lite schnygga varom


Fulbild på mig och min glass



Någonstans i gamla stan


Vi leker turister



Haha vill du äta här? Bara 261 kr


Carro på den smalaste gatan i stan liksoooooooom


Det va dom bilderna, nu ska jag susssssssaaaaaaaaaaaa.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0