-

Hej hej!

Vet att det har varit forever sen jag sist skrev, men har haft lite annat för mig. Påskhelgen spenderades med och hos babysöt vilket var väldigt mysigt. Först vare lite kul på fredagen, och vi kan väl säga att jag hade kul till en början, haha... På lördagen bar det av till Johans farmor och farfar för att äta lite påskbuffé och umgås med hans släktingar. Tittade i fotoalbum från när Johan va liten, hahhaha så gullig man kan vara.
På söndagen blev det gokart med babe, Jessica, Johannes, Niklas, Sofie och Robin. fast jag satt och kollade på eftersom att jag är livrädd för att åka sånt... hihi. Men vi åkte och bowlade efter och sånt klarar jag av gott folk! Mot kvällen var det pokertunering som stod på listan, tror vi va 8-9 personer som körde. Började klockan 18.30 och det tog nog slut vid 00.30 bär Robin vann! jag var näst näst först att åka ut men Johan åkte ut före mig, haha. Runt halv 9 eller 10 på kvällen ringde de från jobbet och frågade om jag ville jobba imorgon (alltså måndag) kockan halv 12-4. Får ju dubbelt betalt eftersom att det var en röd dag så det tackade man ju inte nej till. CAAAAASH!!! Det blir jobba idag också, 16-20 och imorgon 10.30-17.00!

nu tänkte jag baka scones, blev så jävla sugen! sen MÅSTE jag städa upp i mitt rum med alla jävla kläder, fan ser ju ut som helvete...

Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0